23 Oktober 2011

Aku Amat Mencintai dirimu






Tatkala pertama kali ku memandang wajahmu
Ku telah jatuh hati pada mu
Walaupun ku tidak pernah menatap wajahmu
Tetapi ku cinta kerana ilmu
Mana mungkin bisa ku jatuh cinta tanpa melihat wajahmu
Tetapi percayalah itu alasan ku
Sehingga kini ku menyimpan hasratku 

Aku takut untuk meluahkan
Kerna ku takut bertepuk sebelah tangan
Cinta ku berputik kerana kecantikan
Cinta ku berputik kerana Keilmuan
Cinta ku berputik kerana Kewanitaan
Yang sempurna dari pandangan

Tidak pernah ku bersangka buruk terhadapmu
Kerna kaulah wanita pertama yang ku cintai
Aku amat menyukai sama kamu
Tapi aku takut jika engkau tidak sudi
Kerna ku tidak sempurna seperti lelaki idamanmu
Biarlah aku bersendiri sehingga kini
Semoga dikabulkan harapanku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan